Moikkelis koikkelis, niin on päivät kuluneet ettei tännekkään ole mitään sitten tullut kirjoteltua. Nooh, hyvin on mennyt, erittäinkin hyvin (että oikein pelottaa). Ei ole enää leipää himottanut ku vaihdoin treenipäivien aamupalaa real-leipään. Kahvakuulailuakin olen jo kokeillut mut se ei taida vielä olla ihan mun juttu. Niskat niin jumissa että tuntui et pää räjähtää.. No mut kai sekin siitä sitten. Tänään tehtiin tyttöjen kanssa kotitreeniä ja oli kivaa. :) Huomenna jalat, pylly ja vatsalihakset (tai niiden paikat) kiittää :D

Jihuu, siitä olen erittäin tyytyväinen että tänään oltiin kaupungilla ja sitten käytiin siellä tietysti hesessä (lapsillahan tulee aina nälkä sen kyltin nähtyään) ja mulla rahka+marjakeitto+marjat mukana. Ei ees tehnyt mieli! Ei ole tehnyt mitään makeeta mieli mut kaikkista pahimmat kohdat mulla onkin tää suolanen ruoka. Se on erittäin vaikeata niistä kieltäytyy, ainakin vielä olen saanut pään käännettyä! :D Toivottavasti tulevaisuudessakin!

Olo on ollut kevyt ja vaikka eilen olin väsynyt niin silti jotenkin pirteä! Siis kyl ihan erillailla jaksaa tehdä kaikkea kun syö oikein! Mietein myös sitä että miksi oon ollut niin kauan näin pöhö? Oonko mä vaan tottunut mun oloon ja en ole antanut peilikuvan vaivata? Ennen tätä 3kympin kriisiä siis.. Toivottavasti tää kriisi vaan kestää yli ton kolmenkympin :D ku ois se kesä kuntoon 2016 ajatuksena tai siis tavoitteena! :)

En mä ajatellut tätä koko 6 vko olla ilman herkkuja, onhan tässä puolessa välissä herkuttelu päivä ja olen kaverin kanssa luvannut viedä (synttärilahja) yhteisen kaverin syömään Amarilloon ni aateltiin et se ois kiva vloppu ku sit se menee niin myöhäseks. Onhan se mullekkin saavutus :D Ja on jotain mitä odottaa..

Mut kai tässä oli taas tarinaa kerrakseen, nyt on pakko painaa päätä tyynyyn saunan jälkeen niin raukea olo ja viime yö meni pienemmän kans valvottua.

Kaikel rakkaurel Nanna

P.S. Muistakaahan että ootte kaikki ihanii!! <3

426514_344278325592878_262526300434748_1