Aloitetaanpa tosta viikonlopusta :D Oli siis Halloweeni ja tietysti herkut sen mukaiset, siis lapsilla ei mulla. Tein niille perjantaina ranskalaisia ja kananugetteja (mun herkkua myös ennen). Koitin vielä lapsilta kysellä, että kuinka paljon syövät ja laitoin minun mielestäni sopivasti. No tottakai siihen pellille jäi yksi nugetti ja pari mozzarella tikku.. Arvaa tekikö mieli nappasta ne ohi mennen!? :D Pakko oli laittaa leivinpaperi siihen päälle, poissa silmistä poissa mielestä :D Nooh, sit he söi karkkia ja tottakai niitä jäi parit kipon pohjalle. Mä sitten kävin aina juomas vettä, ni ne karkit oikein huuteli mun nimeä sieltä kipon pohjalta :D Mä pakotin lapset syömään ne sieltä etten sorru! Poissa silmistä poissa mielestä :D :D Hirveä makean himo tai oikeastaan salmiakan himo oli perjantaina mut se meni ohitte kun tein oman iltapalan ja otin hyvän asennon sohvalta ja katsoin elokuvaa! :)

Eka viikko oli yllättävän helppo. Ja tititiitidii -2,8kg olen keveympi. Paljon se ei ole mutta siitä on hyvä jatkaa. Tein sunnuntaina taas kahvakuula treenin ja hiki tuli! Aijon sitä kyllä treenata oli sen verran hyvä treeni! Vaikkakin mulla on sitä kuulaa kohtaa sellanen viha rakkaus suhde :D Viikonloppuna tuli muutenkin käveltyy ku oli ihanat ulkoiluilmat!

Ihana saada kehuja ja tsemppejä! En kyl muuten tätä projektia loppuun vois tehdä ilman kaikkien tsemppejä!!! Kiitos vielä niistä! <3 Mittoja en ole muuten vieläkään ottanut, enkä varmaan otakkaan, kun kyllä sen sitten huomaan ku ei farkut enää purista joka puolelta. Eilen kaveri sanoikin et sulla tulee sitten uusien vaatteiden osto reissu. Nooh, ei ihan vielä on mulla tuolla kaapin kätkössä sellaisia vaatteita mitä en oo pitänyt ku ne puristaa tai on jotenkin muuten ollu huonon näkösiä tän plösön päällä :D Katsotaan sitä vaatteiden ostoa sitten ens kesänä kun tän projektin oon saanut loppuun ja toivon että vaatekokoni olisi muutaman koon pienempi :D Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato :D :D

Mut hyvää tiistain jatkoa kaikille, mä meen jatkaa hyvin alkanutta siivouspäivää!!

Kaikel rakkaurel Nanna

Laihdutus-mietelauseet_exercise.jpg