image.jpg

Mä oon tänään miettinyt sitä, että kun laihtuu paljon niin silloin myös ulkonäkö muuttuu. Kun oon monesti kattonut  laihdutus ohjelmia ni se 100kg keiju ei enää näytä samalta ihmiseltä kun painaa sen 60kg. Kuinkahan paljon mä muutun ulkonäöllisesti? 

Ja toinen mitä oon miettinyt, että kunnes paino putoaa niin kusi nousee päähän. Miksi? Mä muistan yhden kaverin ketä laihtu aika paljon, ni siitä tuli niin itseään täynnä oleva ämmä!! No paha saa aina palkkansa tämä kyseinen henkilö on lihonut kaks kertaa isommaksi mistä hän laihtui.. Mä en todellakaan tahdo, että musta tulee sellainen. Jos tulee niin saa kyllä tulla kopauttamaan päähän!!

Eilen sain jo kovasti tsemppejä kavereilta! Kiitos niistä, niitä tarvitaan matkan varrella (ja paljon). Kesä kunto 2016 ja 15-20kg tarvis saaha pois -> 7kk -> 31.5.2016 tarvis olla saavutettu kunto! En ota mitää  stressiä, mutta toivon että paino lähtee tippumaan hyvin!

Tänään olen jo aloittanut kevyempää arkea ja kuntoilutkin aloitettu, käytiin pikkaraisten kanssa kävellen kaupassa. Kyllä tää tästä, pikku hiljaa hyvä tulee!!


Kaikel rakkaurella Nanna