Olen siis 3 lapsen yh äiti, täytän 2kk:den päästä 30 vuotta (järkyttävää).

Ois taas aika alottaa laihduttaminen (huomioikaa taas). Se on aina alkanut ja sitten se vaan on loppunut johonkin syyhyn tai siis ei oo vaan rahkeet riittänyt. Nyt mä oon päättänyt kun 2 vko:n päästä alkaa tuo fitfarmin superdietin 6 vko:n jakso, että sen vedän loppuun vaikka mikä ois. Se tulee nyt niin hyvään saumaan, kun tää jakso loppuu ni mulla on 3kymppiset. Oishan sitä mukava juhlia niitä kuin myös niitä (monia) menetettyjä kilojakin. :D Saapa kattoa miten käy.

Jotenkin tuntuu että olen liiankin innostunut tästä asiasta ja pelkään, että menetän toivoni ja kantti ei kestä. Huomenna pitäs kahvakuula tulla ja eilen jo kattelin crostreinii vai mikä lie onkaan! :D Mutta nyt vedän loppuun vaikka mikä ois ja nää läskit saa nyt kyytiä! Aina on löytynyt jotain tekosyitä mutta ei enää voi paeta niiden takia!

Jos ei siis vielä ole tullut selväksi ni tää blogi kertoo mun parista kuukaudesta kamppailua läskiä vastaan!! ja voihan tässä sit jotain juttua tulla meijän arjestakin.

En todellakaan ole sitten mikään kirjottelija tyyppi. Tulee ihan varmasti olemaan sekavaa tekstiä ja ei todellakaan kieliopillisesti oikein mut jos tästäkin saisin pontta mun taisteluun!

12112305_956929991012470_402682943128495











Kaikel rakkaurel Nanna